Wednesday, February 16, 2011

hye , sorry yea! maaf kn la..haha~

hey ,hye~


nothink to say
cume nk cite skit sal rinie..

rinie best la
xtau nape??
myb sbb pekena kn org kowt..
haha~

owh nooo..
kena kn ape tu??

xde pape , cume rinie aq n mmbe 
dok kena kn org je..
smpai riuh kelas aq n mmbe aq buad..
tp kesian org yg terkena tu 
haha~
mang dye sabar gyle la ngan
sikap kitew org tadi
congrat yee dude !!
aq da nmpak muke koe merah sbb 
thn mara..haha~

tp koe still sabar
congrat ya bustam (bkn nme sbnr)
kitew org bkn pe ..
cume nk bg koe berckp skit 
sbb selama nie koe asyik diam je
tewingin gak nk dgr suara koe
huhu~ 

aq mnx maaf sgt2
klau td buad koe mara yea..
tp aq n amzal just gurau je 
xde mknenye nk pnggil koe
bustam!!

tp koe sporting n koe thn gak ek??
koe sgt oke haha~

hey bustam , upss~
i'm so sorry about later oke 
peace ya..


nie lg satu cite ,sal alleycats plak
dyenie mang poyo la
x mcm bustam kn3..
hello brother relax r 
bustam pun relax je
koe plak yg touchink
kate mmbe lme tp koe 
mcm pompuan plak nk jeling2


klau nk jeling2 jgn la smpai juling
kesian kat koe ..haha~
skit2 da la nie nk smpai 
byk kaly nk tergelak pun ada

yg alleycat nie x byk cite menarik sbb 
dye poyo ckit..huhu sorry yep..


too bustam n alleycats
sorry sgt2 sbb td aq kcau korang
tp korng oke je cume alleycat je
tacink ckit..bustam congrat ya
sbb koe sbar ngan kyteowg td..huhu
klau korang bce blog aq nie..
aq nk ckp sory sgt2..huhu..
oke r  abes cite suda

papay !!!! 

hey ,sorry yea !
maaf kn la kyteowg tau~~
gud friends..=_=
peace ;P~




No comments:

Post a Comment